bunga

16 Nov 2014

EVERONE CAN FLY!!

ASALAM KENGKAWAN....


DOAKAN NEKCIK SERTA AHLI POP TRAVEL SELAMAT PERGI DAN KEMBALI SERTA SENTIASA DILINDUNGI ALLAH DAN DIPERMUDAHKAN URUSAN....  AMIIN

SEE UOLS SOON ...INSYAALLAH.. ..TILL THEN....LEBIU... MUAAH



25 comments:

  1. Mana nekcik? selamat pergi dan selamat kembali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekat dekat jer Zai...tkasih atas doanya..amiin

      Delete
  2. SELAMAT PERGI & BALIK NEK CIK...KEMANA TU YE?

    ReplyDelete
  3. Selamat jalan dan selamat kembali nekcik.
    Jgn lupa posing lawa-lawa hihi...
    Kakak tunggu N3 nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakzakie....amiin
      insyaallah

      Delete
  4. moga selamat pergi dan balik ya, nekcik..tak aci, rehsiakan destinasi hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiin...bagi suspens sikit jer zilla

      Delete
  5. nk melencong mana tuh nekcik.... selamat bercuti2an yek

    ReplyDelete
    Replies
    1. melencung dekat dekst jer Dana..aje bikin gempaq...amiin..

      Delete
  6. Replies
    1. dekat jer destinasinya.....iols jer yg belum sampai sinuun

      Delete
  7. huhu!!!!!!!senyap2 ye membawa diri dgn tokpokcu, sorang lagi tu saya yg ikut?….. x aci

    ReplyDelete
    Replies
    1. sempat lagi ikut ni Ros....tak senyap eh..da bikin gempaq ni...
      lama dah tak kluar daerah ni...tidak meroyan maunya

      Delete
  8. menunggu laporan dr Nekcik.....
    selamat pergi dan kembali

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Nieda......insyaallah....klau boleh nnti buat live ye

      Delete
  9. dalam senyap tetiba keluar teaser ye nekcik..
    semoga selamat segalanya.. insyaallah~
    yang penting niatkan dulu~

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyaalah asyiik tengok doc tu terobang sana sini....iols pun jelezzz lah jugak..
      tapi nekcik terbang dekat dekat ni jer tak sampai ke jepun pun

      Delete
  10. amiin..tkasih atas doanya..shahrul

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. asalam mint..long time no sea..tungguuuu

      Delete
  12. Jalan2 yer, enjoy pepuas yer, takyah diet diet dah, balik baru diet

    ReplyDelete
  13. jalan jalan orang pencen.....mana tak adalah istilah diet.....makan orang tua tak banyak mana pon...enjoy nikmat Allah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...