bunga

19 Nov 2015

anyanghaseyo. ....autmn in my heart

20 nov datang lagi menguji keteguhan kasih kami
syukur alhamdulilah atas nikmatMu Ya Allah..
KAU masih beri kami peluang melayari hidup ni bersama susah dan senangnya bersama masih boleh senyum dan tawa bersama
Ya Allah berilah kami peluang menambah amal ibadah kami dan berilah kami rahmatMu untuk bahagia hingga ke jannah.....amin amin ya rabbala laamin
Terimakasih Tokpokcu atas segala kasih sayangmu dan menerima segala kekurangan diriku ini....lebiu till jannah amiin
Terima kasih jua kerana suka bawak nekcik jenjalan he he


31 comments:

  1. amboi nekcik, korea lagi ye..kali ini dapat tak tgk daun2 pelbagai warna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah Zilla.. pemuda kimchi ajak nekcik balik korea lagi..he..he..sempat lagi tengok daun daun yang kekuningan emas dan merah..masyallah

      Delete
  2. Moga anniversary akan terus dpt dilalui lagi-lagi dan lagi
    Kasih dan sayang yg ada sudah terlalu indah utk dinikmati bersama nekcik
    Tahniah dari kakak dan keluarga di JB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiin atas doamu kakak iulah juga doa kami.juga untuk kakak ku
      Terima kasih ye kakak sayang

      Delete
  3. Tera tokpokcu... sejuk2 pun masih tahan bersandal je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..ha..Tokpokcu ni ada DNA salmon!!!
      Ahjuma Korea tu pun geleng kepala!!!

      Delete
  4. alhamdulillah.. semoga bahagia selalu Nekcik =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasig Cik Siti sayang..amiin amin

      Delete
  5. Happy anniversary nekcik semoga sihat dan berbahagia selalu.
    Lps ni ke mana pulak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas doanya Zai..amiin amiin
      Setakat hari ni..tak tak delah lagi perancangannya..
      Budget 2015 dah tutup kot!!

      Delete
  6. Udah-udah ler ber k-pop tu. Jom bertandang ke kampung keme pulak...sahut cabaran ni !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah Yong..uii takut tak larat nak manjat gunong kampong kome tu yong..ni pun dah panciiit kaki teman!!!

      Delete
  7. Suka tgk Nek Cik dan Tokpokcu..so sweet.. !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah makan belum Mummy Julia..hi..hi
      Kalau belum nekcik belanja Laksa Kimchi!!!

      Delete
  8. Untung lah.. hadiah ke Korea lagi yeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyolah Ziyaan...pemuda kimchi ku rindu ahjumma nya!!

      Delete
  9. Memang happy loving couple nekcik dan tokpokcu.. saya doakan semoga berbahagia selamanya...:) saya pon nak jadik mcm nekcik bila dah pencen nanti... travelling around the world...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Farik...Insyaallah nekcik doakan Farik juga dapat melalui masa masa pencen nanti bersama..mengelilingi dunia..ha..ha amiin
      Nekcik pun dah senja senja nilah baru dapat tengok negara luar..alhamdulilah

      Delete
  10. happy anniversary nekcik dan tokpokcu...hati berbunga2...
    sat g..mana tokpokcu nak bawa lepas terbaca entry ni..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Anim...kih kih..hee..he da balik ke setapak dah pun...
      kimchi boy ajak balik kampong dia ler..he..he

      Delete
  11. Untungnya anniversary ke korea, tahniah ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal Raihanah
      Tak sangka ada rejeki ke sana lagii

      Delete
  12. Semoga nekcik n psgn sihat sentiasa.. Amenn.. 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. amiin amin terima kasih Lady Bird
      anyanghaseuyo

      Delete
  13. semoga nekcik dan tokpokcu dalam keredhaan Allah S.W.T sentiasa. Bila lagi next trip?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiin Fadli....terima kasih
      Next trip..tiada lagi dalam peranacangan...pe pe pun kena menabunglah dulu!!! he..he

      Delete
  14. Wah NekChik gi jalan lagi ke..jelesnyaaaa...:) Moga NekChik n Tok PokChu gembira selalu dan moga sihat2 selalu :) Aamin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu jelezzzzz Wa...tunggu Pokcik Tony bagi tawaran yang hebat hebat tu...
      Haah balik kampong sebelah jer..he..he
      Terima kasih atas doanya amiin amiin

      Delete
  15. Happy Anniversary sekali lagi Nekcik....

    ReplyDelete
  16. Happy Anniversary sekali lagi Nekcik....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...