bunga

26 Nov 2013

CEPAT MENGAKU.....

Siapakah yang bertanggungjawap mnghantar barangan ini..sila mengaku atau nekcik akan laporkan kepada.....
yang bernama itu lah!!!
Banyaknya cenderahati ini...siapalah pengirimnya yang sangat pemurah ini ye..terharu I !! 
..balik balik jalan ada hadiah menunggu..alhamdulilah rezeki nekcik ni..tapinya..puas nekcik belek belek..mencari siapa gerangan pemberi yang pemurah ni ...tak dapat nak baca tandatangan tu...pulak tu dari berbagai negara..konpius i nak menekanya!!
So sila tampilkan diri ..agar nekcik dapat ucapkan bebanyak terima kasih atas cenderahati yang berbagai ini
Walau siapa pun nekcik ucapkan jutaan terima kasih atas ingatan 
doa nekcik juga semuga ukhwah kita berkekalan...aamin dan sntiasa dalam rahmat Allah

*** dah dapat dah siapa pengirimnya..dari blog cempaka biru...hasnieda ramly
Terima kasih bebanyak  dari nekcik ye Nieda
Mintak maaf ler nekcik tak sempat bca blog kawan kawan semua
Semuga dimurahkan rezeki dan sihat selalu




26 comments:

  1. untungnya nekcik
    ramai yg sayang ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah Irfa...kasih sayang Allah lagi luas

      Delete
  2. bertuah nekcik..macam2 nekcik dapat..tahniah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah..ada ramai yang nak berkongsi rezeki kan

      Delete
  3. Hadiah sempena anniversary lah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah Mie..mcm tau tau lah pulak!!

      Delete
  4. Assalam Nekcik

    Selamat kembali ke bumi Malaya
    Tengok tandatangan tu, sah bukan keme punye....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ASP..dah berpijak di bumi Malaya ni..alhamdulilah
      Baik jugak tanda tangan..kalau cap jari...

      Delete
  5. Pemina misteri ni... kalau dulu-dulu ada secret admirer ni mesti berangan semacam... he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam Makchaq..tall dark and handsome!!!

      Delete
  6. buat suspen saja kan nekcik.
    Mana taknya , hadiah kecil yg diperam . sekali dpt tu dia aih !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadiah tu sampai sehari lepas nekcik sampai..abang bagitau dari perak..siap hantar gambar lagii..terus nekcik rasa mcm nieda..bila bukak ada huruf H tu takut lah salah orang!!
      Terima kasih Nieda atas ingatan kat nekcik

      Delete
  7. Replies
    1. Ha..ha...mana hadiah i ni tak sampai sampai lagi!!

      Delete
  8. Ini mesti kawan nekcik yg baru balik Haji bagi kalau lihat dari barangannya..
    Ingatan darinya buat nekcik tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha..ha..kakzakie..misteri telah terjawap! dari cempaka biru you!!

      Delete
  9. Amboiii ada peminat rahsia nampaknya nekcik...

    ReplyDelete
  10. rezeki tu Nekcik, baru balik berjalan dah ada kiriman hadiah yang menunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kus semangat..murahnya rezeki nekcik..dari korea sampai ke malaya!!

      Delete
  11. Tahniah nekcik, ramai orang sayang. Mungkin Nieda kot sebab saya ada terbaca kalau barang yang dia hantar sudah nekcik terima. Maaf kalau tersalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah..iya Zai..tepat sekali tekaan Zai..iyalah kadang kadang nekcik rasa mesra sangat walaupun kita semua berjumpa di alam maya ...lagi kerap kita berbicara..menambahkan kasih sayang

      Delete
  12. alhamdulillah rezeki... moga nekcik sentiasa dimurahkan rezeki...

    HAPPY ANNIVERSARY... HAPPY & HEALTHY FOREVER...
    Sorry miss the train...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiin m.u.l.a.n....terima kasih atas doa..
      It's alright you miss the train...you can always take the plane!!

      Delete
  13. alhamdulillah, best!
    rezeki tu nekcik!

    ReplyDelete
  14. Iyo elly..rejeki jangan di tolak..gaduh jangan dicarik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...